Friday, November 12, 2010

Kehilangan yang xpasti

Dah 3 bulan lebey aku menyepikan diri dr dunia craft....kenapa?? Jangan tanye dek Non..akak xdpt nk jawab...saban minggu saya semak email...byk yg tye ke mana menghilang? kenapa hilang?..sepi tanpa berita dan mcm2..dan saya xbalas pun emel2 tersebut...bukan sombong (mohon dijauhkan nauzubillah...), bukan segalanya...tp I need a break..a really long break to freshen up my upside down life..(xde kaitan ngn rumahtangga ye...) Saya n Cik Somi masih bahagia n honeymoon gitew..(auww...miangg....akak Non!...).

Sebelum saya bebel pjg. SAYA NK MINTAK MAAF PD PEMENANG GA JULAI 2010..adiah masih disimpan...saya xlupa dan xmungkir janji..bg saya masa sikit utk pos...gulp!..walaupun dh simpan lama..(akan ditambah nilai hadiah tersebut!).

Sehingga kini hidup saya semakin berkejar2 masa (xcukup 24 jam sehari). Masa tdo pun kadang2 2 jam sahaja...(pernahla masa Ramadhan ari tu langgar bontot bas!..pheww..nasib xde pape kt saya..kete je masuk spital!).

Walaubagaimanapun, saya ingin ucapkan terima kasih atas keperihatinan all my readers and silent readers.

But most of all..to my long lost fren..from JayBee...:
 "lu bg wa 1 nafas beb..tuk crafting balik...wa pun xtau cemana lu boleh twist wa nyer otak...tetiba je wa rase cam nk wat entri ari ni...satu lg beb, wa will keep our promise not for eva beb, but selagi hayat dikandung badan.." (mmmm...alahai..mcm lagu keroncong la plak!)

Kali ni saya xjanji tuk wat entri hari2..but I TRY (kata zizan)....ok la tu kan...

EYLA: wei, ko dh xpayah kutuk akunyer GA Julai..ahahahahaha...aku nk pdam dh ni...baca la entri baru...

1 comment:

  1. owh..sis ada prob ek..xpe..phm2..tq ye at least sis update akhirnya blog sis nie..ifa pun dok terfikir nie..mana sis hilang nie..sbb xupdate2..moga sis sihat2 je yee...=)

    ReplyDelete