Wednesday, May 19, 2010

Felt Frame - Part 2

Mmm..ari ni sambung citer pasal frame felt yg ari tu. Pas keje sehari lepas xsempat g kedai frame tu aku balik keje on the dot sbb nk g kedai frame tu la jugak..(yela kedai frame tutop pukol 6) selalunyer by that time aku blom sampai area tu...mm..masih stuck dlm jln yg jammed taik betul...

So bila dh balik cepat, bwk kete mcm ribut la....so nasib baik apek tu blom tutop kedai..tp dh pegang pintu..aku jerit2 dr dlm kete.."Apek..jgn tutup dulu...ini keadaan idup dan mati nih....."...wakakakakakak...tersengih apek tu dgr...(malu aku tau..tau malu ke?..hiyahhhh)

Dan dh dpt segala supply ngn apek frame...keje tgn ni pun mula la menjalar lg....hehehehee (gelak dlm nada miang....hehehe)

Ini la rupa frame yg Cik Eyla tempah..asalnyer dia nk 3 jek..skang dh jd 6..(mm..musykil sbb semua benda yg Cik Eyla tempah mesti 6..mmmmm - sambil mengurut dagu)
Close up 1 - gitar & no. 1 (pemain gitar utama la nih!)
Close up 2 - rumah & kete (ye la pandu kete balik umah)
Close up 3 - bola n prince (putera bola sepak la katakan..huhhuu)
Close up belakang dia
yg ni tempat buka n buh gambo...
yg ni nk gantung...(sebab nk gantung kt dinding la..xkan nk gantung kat dahi.....(amboi kasar bahasa nmpk? ehehehehehe)) Saja jek tunjuk garang sikit...

Harapan saya terhadap barang ini ialah: SEMOGA CIK EYLA SUKA..kalo suke order la lgik...wakakakaka

1 comment:

  1. assalam....sy baru start jinak2kn diri dgn felt craft ni... boleh x sy nk jd kn blog sis ni inspirasi

    ReplyDelete