Monday, April 12, 2010

Roses Oh Roses Part 2

Kan hari tu ada citer pasal bunga ros telah memberi inspirasi kan....ala..yang entry ni...mmg ros sentiasa berlegar dalam fikiran jek time tu....puas duk pk nk buat apa kebenda..last last..godek godek...jadi la benda yang sgt berfaedah ini dan amat feminin ini dan kiut ini...tu pun setelah berhempas pulas sampai terkene jarum la tangan ni....

So enjoy the loveliness of the roses....p/s: ini item akan di jual di Cetot Outlet (...tggu ye...)

Pokok pandan berbunga ros??..hmm..musykil tu.....

Close up yang kabur..ni chili red

Ni plak heart red

hmm..oren n kuning pun kiut kan???

Model cilik (Afrina-sepupu Farhan n Nadhira) yang posing maut...

Sukar nk suruh si comel ni pandang kamera..dah habis shot...last2..pandang atas pun atas la....

3 comments:

  1. time kasih indirectly promote website aku.. hahah aku akan cube tlg ko ye... masa masa..dimanakah kau masa... aku perlukan masa... ikotkan hati nak aje benti kerja..ko dah boleh benti la...da ada product sendiri..xyah depends on supplier :)

    ReplyDelete
  2. sgt comel!
    glad u start a blog. nice creations so far. i'll be following you. :)

    ReplyDelete
  3. Tq alviana...for dropping by..

    ReplyDelete