Monday, May 31, 2010

Baik Xyah Cuti

Minggu lepas 1 minggu saya bercuti di rumah. Harapan saya waktu tu, saya boleh rehat, lepak2 kt umah, makan tdo-makan tdo, tgk tv, manjakan diri dan sewaktu dgnnya.... ceewahhh...sblm cuti siap wat time table dan list2 perkara REHAT yg saya nk buat tau...(planning..planning itu penting). Antara list saya adalah:
1. Tido, tido, tido....
2. Lepak, lepak, lepak
3. No computer, no internet
4. No craft at all or thinking about doing, creating it
5. Housework only (cooking, washing)
6. G jalan2 sorang2..
7. Yg paling penting gardening...
8. Kemas meja saya
Ni rupa meja craft saya yg bersepah bagai tongkang pecah.

(note: list merah adalah WAJIB BUAT, list biru so so je).

Tp apa yg jadik??..

1. Tido, tido, tido....
(mana ada tdo..makin xcukup tdo ada la...)
2. Lepak, lepak, lepak
(lepak kt mamak sbb guna wifi)
3. No computer, no internet
(haram kejadah...mmg saya carik gak access internet)
4. No craft at all or thinking about doing, creating it
(siap mimpi lg cemano?)
5. Housework only (cooking, washing)
(ok la..ada la jugak buat)
6. G jalan2 sorang2..
(mmm..hampeh..terperap kt umah buat craft jugak!)
7. Yg paling penting gardening...
(boleh la..saya tanam pokok sawi..nnt saya amik gambo ek)
8. Kemas meja saya
(announcement: Meja saya masih begitu..saya xreti nk kemas..)

Tgk list yg paling penting skali saya xbuat..tp list yg kurang penting tu la saya buat. Cemana??
KESIMPULAN: BAIK XPAYAH CUTI!!!!!

No comments:

Post a Comment