Friday, May 7, 2010

Devil Poppy Clip

Sementara rehat lama ari ni..aku xkuar opis..ujan n malas nk bwk kete..sbb sure jln jammed!!...so apa lagi..satu lg operasi keras tangan digodek smbil tgk ternet...sambil buat 'ketupat' daun palas, 'ketupat' ubi dan sewaktu dengannya...wakakakakaka...

agak malas sebenarnya nk mengerja tangan..tp tu la..kalo jenis org xreti duk diam...malas macamana pun...ada jugak benda yg dibuat..(adakah ini merupakan satu aktiviti yg aku sudah OBSES?)..mungkin juga sbb RUMAH PUN  AKU XKEMASsss...Waaaaaaaa
 Inilah hasil sambil buat ketupat tu...seketul DEVIL POPPY yg dihiasi manik2 (mendapat inspirasi dr Laura)

Close-up bahagian belakang yang very soft untuk dipakaikan pd baby yg berambut (xmacam anak aku..waaa...bila nk tumbuh rambut ni?????...dh banyak sepit aku buat..tp satu pun xleh nk bg dia pakai...waaaaa)

No comments:

Post a Comment