Thursday, May 20, 2010

Jahit Baju Kah Aku?

Hujung minggu kian hampir..(sememangnya aku SANGAT suke hujung minggu)..sbb time tu la aku bley wat mcm2 projek hujung mggu dengan farhan, sambil di kacau oleh Nadhira. Sbb time tu jugak Cik Somi xde kt umah sbb dia g keje..jd xde org nk bebel wakakakakaa....kadang2 jugak aku wat lupa baju yg melambak tggu dibasuh...huhuhuhu..(tahap malas yg dahsyaat).

Hujung minggu ni aku aku dh berkira-kira...akan membuat projek GAH lg...ewahhhh....dh lama tau nk buat projek ni tp xade masa yg lama...

Lagi pun, aku akan bercuti pjg mggu depan. Saja berehat...sbb rase dri bulan Disember 2009 hinggalah minggu lepas, keje kt opis punya la byk..menimbun..projek promotion plak back to back! (sighhh!!) Aku ni rajin sangatkah? wakakaka..apa nk buat...SYMP.

Apa pun, kalo aku berjaya membuat projek hujung mggu ni..aku akan mula mengambil tempahan untuk hari raya akan dtg ni...tp order terhad ye...sbb takut xcukup tgn..kang kaki pulak yg buat keje,..nnt aku nk jalan pakai apa??wakakakaka...
Ini la dia rupa projek yg aku nk wat hujung mggu ni...chaiyokk..chaiyok...paten sudah dibeli dr ebay.. xsabar nk berhujung mggu...tggguuu...hasil dia yek... 
  

2 comments:

  1. aida, bnyk tul masa ko ek..

    ReplyDelete
  2. masa xbyk..cume masa tido je terkorban...(org yg cari masalah mmg mcm ni..wakakak)

    ReplyDelete