Thursday, May 13, 2010

PENGUMUMAN: Aida's Creation Ingin Menjadi Penaja

Buat masa kini saya lihat ramai blogger yg selalu wat contest. Macam-macam contest yg creative dan menarik kt blog masing2...

Dan memandangkan saya ni mmg hobi buat barang kraf. Ada macam2 la yg saya buat. Ada keychain, aksesori rambut, barang2 hiasan rumah, baju dress budak dan byk la yg saya pun kadang2 pening macamana saya boleh buat bende2 yg kadang2 saya xpk pun....Jadi saya ingin menawarkan kepada SESIAPA yg teringin buat contest dan sedang mencari sponsor adiah yang tidak seberapa ini dari saya, (harap-harap yg boleh berkait dgn barg2 yg saya buat)..

Anda yg berminat boleh emel kepada saya di oraida_is@yahoo.com. Sekiranya contest anda tersebut kene dengan tema, boleh link ke blog saya juga n boleh menarik perhatian, saya dengan berbesar hati nk sponsor adiah (selalunyer saya sponsor 3 adiah).

Jadi emel la kepada saya ye! ;) - dan kalo boleh bg tau awal la..supaya saya boleh godek barag2 yg saya nk sponsor tu.

No comments:

Post a Comment