Monday, June 7, 2010

Tutorial: Redeco Kerusi Lama 1

Masih kah anda igt aku mengamuk pasak kerusi buruk ni ???..ha ni nk citer..lepas beli kain ni kt nagoya, aku bngun pgi ahad dengan semangat berkobar2 nk wat projek neh...yela..sepanjang kerusi tu duk umah aku..otak ni semak duk pk nk wat apa (sbb tu aku xsuka bila Cik Somi beli tu... otak aku akan jd kacau bilau pk apa nk create)...So bila dh dpt idea tu mula xsabar nk ujng minggu kan...Saksikan la apa yg aku buat ngn kerusi tu ek...

Pasni sesapa yg ada apa2 brg besi yg xmo pakai..kasik aku...tau la aku apa nk godek... wakakakakaka

Skang korang pahamkan kenapa aku mengamuk..sbb kerusi tu bukan satu jek..tp 4..okey???
Apa yg diperlukan dalam projek ni hanyalah spray ni..aku beli murah jek..RM5.50 kt kedai hardware
Susun kerusi..(lapik ngn alas) sbb takut nnt cat melekat kt jalan
Spray..sblm tu goncang2 dulu tin tuh kasik blend cat dia
ni dah siap..cat tu untuk menutup karat...Apa? xnmpk beza?..Jap ek...
 Ha tgk ni..berkilat n nmpk baru...

No comments:

Post a Comment