Wednesday, July 21, 2010

Begitu Teliti

Aku sungguh teruja masa buat walking di Jepun baru-baru ini (online je...wakaka). Aku igtkan aku ni dah capai tahap seorang yg teliti..rupenye ketelitian aku ini hanya la 20% sahaja. Masih ada lg org yg lg tahap GABAN teliti dlm membuat kerjanye...

Waaaaaa..kene wat byk lg bende tuk jd manusia teliti. Aku TERCABAR...betul2 tercabar...betul aku xtipu...korang tgk ni....

Saiz piza ni cume la sebesar ibu jari sahaja, ulang..ibu jari tangan SAHAJA...tp punye la teliti....arggghhh....tensen...(dgn azam blk ni nk wat byk bende2 kenit n kecil...)

Cik Biah: Boleh ke? Ko ada masa ke nk wat bende2 remeh2 tu?
Aku: Aku cube la....try la...test la...

AMARAN KERAS: Kepada Cik Somi, lepas ni kalo nmpk den len mcm je..jgn tegur!! Itu maknenye den tgh tensen buek bende2 yg teliti..INGAT TU!!

No comments:

Post a Comment