Wednesday, July 7, 2010

Bekas Jahitan Saya

Bagi yg tertanya-tanye benang apa yg saya pakai..ini dia gambo bekas jahit saya ye..mmg semak sikit la..sbb saya kemas2 pun dia semak balik (ayat2 nk bg senang hati..wkakakak)

Ramai crafter kt luar sana pakai benang crosstich. Tp saya xsuke sbb nnt nk kene belah2 benangnyer tuh. Saya suke guna benang jeans (warna coklat, kuning  n merah) n lain2 tu saya xtau benang apa..tp saya ckp jek kt kedai benang gulung besar je...

Tp ada kedai yg xpaham..nmpk x benang bulu tuk kait2 yg hitam kt atas tudung tuh?..Haaaaa...yg tu la Cik Somi beli masa saya suruh dia g beli warna hitam tu ari...sbb dia kata t kedai tu nk beli benang gulung besau...
NAH!!..MMG BESAU GULUNG YG DIA DAPAT..BENANG BULU!!!!

Moral: Jangan suh Cik Somi ke bf ke beli..ni la padah dia.

No comments:

Post a Comment