Tuesday, April 27, 2010

Pemenang - Guess Who Am I?

 
Inilah jawapan kepada permainan yg dimainkan sepanjang minggu lepas..

Hooray..Hooray....

Sambutan terhadap permainan pertama ini di luar jangkaan saya...mulanya saya igt 2 perkara yang akan terjadi pd permainan ini
1. sapa la nk teka ek...
2. tekaan tepat hanya akan muncul pd hari last.

Rupanyer jangkaan saya meleset....dengan bantuan rakan pembaca, ramai yg dtg memberikan komen, teka, dan bila saya baca..saya tergelak sowang-sowang...heheheeh TQ TQ very much..saya tersangat teruja masa saya print out semua komen2..dan juga tengok list perekomen tu..ehehehehe..(xsabar nk umumkan pemenang).

Cume in future kalo bley pembaca semua komen kt link yg saya dh warnakan tu ek...sbb ada yg komen kt tempat lain..so saya kene kumpul semua..(mcm leceh sikit la...)

Ok..tanpa membuang masa berceloteh...(drumm plzz).....pemenang kedua-dua kategori akan menerima Seekor kura-kura (seperti yg dijanjikan), car charm dan brooch (untuk kategori khas)

 Tekaan tepat - cik Nurul-Nordin..yg meneka paling cepat (pada 23 April - klu 4 jam 4.05 pm) (clap..clap..clap...)

Nurul + Nordin said... hahaaaa.... mcm dah dpt tau...Cik Aida nak wat kura-kura kan????
betul x????
APRIL 23, 2010 4:05 PM
Nurul+Nordin menang ini ye (keychain + car charm)

Org yg tolong rekomen terbaik - Cik Anin..(clap..clap..clap)
anin said...comeynye kure2 ..kale pepel seko kale blue seko
anin dh war2 kan pada 10 org
1. kak ieyza
2. kak tedd
3. eb
4. arissa.soleha
5. farhana
6. fauzun
7. abahsyahmi
8. fikri
9. fitriyyah (kak su)
10. faizah ( kak cik)
depa tak menyinggah lagi ke? nak kene babab ni
April 26, 2010 9:53 AM
Anin pula menang ini (keychain+car charm)

Kategori khas..saya xsangka ada pembaca yg begitu kreatif..saya suke cerita yg direka..pun dpt gift

EjjaBaDoter said... Salamz. ternampak ur blog time surfing internet. 1st visit nih. kiranya blog ni sy syor pd diri sdiri je kali ni. seksok nti kita akn war2kn kt femli n shabat2 1malaysia pulak ye.


nk teka nih. kerja keras yg sedang dibuat itew berupa 2 ekor KURA-KURA. sekor yg biru tu namanya coolBLUE n sekor lagi lovelyPURPLE. jika nti si kura-kura berdua itew masuk kelas berenang n gi myelam kt pulau redang maka jadilah ia 2 ekor PENYU. Hehe..harap betullah jwpn itew..(",)
APRIL 23, 2010 5:52 PM
EjjaBaDoter dapat ini (brooch)

Dengan itu saya berharap pembaca bertiga boleh meninggalkan alamat surat menyurat kepada saya di oraida_is@yahoo.com atau sms 017-2094921 dlm minggu ni..saya akan pos sesegera mungkin. N jgn lupa amik gmbr nnt ek....

Terima kasih kepada semua..kita akan jumpe lg dlm kontes yg akan dtg....

6 comments:

  1. wah anin menang.. tak sia2 p babab 10 org yg liat nak g meyinggah..nnti anin mail ek..sukenye
    anin mmg suke kale pepel..
    berjodoh la dgn lovely purple ituww

    ReplyDelete
  2. tahniah anin...ehehehe...nnt bg details ek..saya akan pos...no tel jgn lupe juge yek...lenkalik leh masuk kontes lg..ehehehe..

    ReplyDelete
  3. hihihii.. xsangka tekaan ku tepat & cepat.. heheee...

    TQ Cik Aida.. nanti sy emel alamat erh.. ;)

    ReplyDelete
  4. huhuhaha..hehe..
    gumbiranya dpt adiah gak.
    Cik Aida, nk tanya ni yg lg 6 ekor kura-kura tu nk di jual ke? kita nk beli ni. nk yg ElegenBLACK ngan CutiePINK. hehe yg lagi 4 tu, kasi dia makan gemuk2 dulu pastu timbang pastu jual ikut kilo..(",)

    ReplyDelete
  5. haah..saya jual rm4 seko. Kalo nk saya pos skali ngn adiah awk.

    ReplyDelete
  6. Cik Ejja, email la details..saya nk pos adiah...huhuhu

    ReplyDelete