Monday, April 26, 2010

Projek Hari Ahad

Sungguh sepi hari ahad...ahad nan sepi...mmm...pepagi hari aku dah bangun ..dgn semangat membara untuk menyiapkan 1 lg projek MEGA  wahh...xsabar2..projek kali ini akan menjadi satu projek idaman si Farhan dan juga merupakan adiah (belated besday dia). Apa la mami dia ni kan..besday dah lepas pun...huhuhuu (apa nk buat..keje banyak..gulp!)

Apa-apa pun, setiap projek MEGA mesti kene ada pelan strukturnye dulu..nah..ini gambaran dia
Apa ni?..ini merupakan gambar meja (yg aku letak barang2 craft)..apa aku nak buat?..kan bawah meja selalunya ada ruang kosong...tmpt kaki tu kan...mmm ...soo...jeng..jeng..jeng..

Kalo pelan dah ada, maka gunting, tape n sebagainya pun menari di atas kain...kebetulan plak ada kain yg melebihi 4 meter kt umah..
**ini kain lebih wat langsir makcik aku nih..(err..er..Suyah..kira halal ek...peace)

So inilah jdnyer....mula-mula kita kene wat alas meja dulu (yg paling simple)..then tambah plak velcro (yg putih keliling)..

Brg2 craft dah letak tepi dulu...pasang alas...

Then...Ha..jeng.,.jeng...yg ni rupa meja opsss...projek MEGA a.k.a BANGLO Farhan yang di pasang 'struktur' dan barang2 craft di atas nya..
Pintu n tingkap yang sudah di pasang dan di cat oleh pekerja dari Bangladesh...ehehehehe
aku leh wat craft n Farhan leh main di bawah meja banglo nyer...
Bila pulak Farhan tanam bunga neh?

1 comment:

  1. lpas nie bole letak tilam kat bawah lak...hihi...pastu buh lampu kecik...pastu...pastu...

    ReplyDelete