Wednesday, June 2, 2010

Flowery, Girlie Mini Pillow

Flower Power, Bunga-bunga Cinta atau .....(pk sindirik ye..)..ekekekeke..customer saya Cik Eyla, dh lama bg cabaran minda yg menjurus kepada kerja mesin + tangan kepada saya untuk buat roses mini pillow. Actually dia nak roses yg mcm ni untuk diletakkan atas small cute pillow dia. Tp kan..er..er..er..saya dah buat tp Cik Somi kata buruk sbb muntut ros tu xmo duduk atas pillow..dia jd mcm ibaratkan org duduk bertinggung gitew...so dgn peningnye saya call Cik Eyla.

Cik Eyla ni byk idea yg mana idea dia mmg mencabar minda..(saya mmg suka sahut cabaran dia). So, diskusi punyer diskusi...jd kerusi smlm...eh..xla..jgn xmoo..ehehehehehe..jd saya create 1 bunga baru untuk pillow ini...seb baik Cik Eyla okay..kalo x saya dh xtau nk wat apa...(Ye ke Cik Eyla....kalo Cik Eyla baca la entri ni kan...tolong le jwb seikhlasnyer kt komen)..risau ni..dub dab..dub dab...

  Ini ler rupe pillow mini flower power....blogger skalian, kalo xsuke pun kata suke jugak!! Lawa tau mcm garden astakona.

No comments:

Post a Comment