Wednesday, June 30, 2010

Saya Pun Menang Tau...

Hehehehe.. hahahaha.. huhuhuhuu.. hihhihi.. (amboi gelak sakan!!).. Kenapa saya gelak ek... hhmm... hahahhahaa.. sbb saya dh menang... yeaaaa..... bestnyer...*saya menyelami perasan menang - rase mcm diawang-awangan...* (ceh! poyo lagik).

Saja la nk bg tau kan..ari tu ada kwn suggest kt blog saya ni buh NN (nuffnang)..so saya pun ikut je la..dia kata boleh dpt duit (ye ke?)..saya xleh citer cemana sbb saya x abes khatam lg term n conditions dia. Tp saya ada masuk 1 kontes kt blog NN tu. Saya mmg suke citer Twilight (romantik n fantasi). So kt kontes tu suh kita nyatakan hero mana kita paling suke Edward si vampire ke Jacob si werewolf. So saya pun bg la jejak...

Tup2 pagi ni bukak email dpt nih....
Mana mak xgelak sakan nok?...Mak nasib bek xguling2 je pg ni ..nnt bos mak nmpk plak....wakakakaakakaka mak masih nk gelak lg nih.

Kepada Readers semer, Filem Twilight tu akan ditayangkan 8 Julai. Tgk la..best..Eclipse merupakan chapter ke-3 Twilight. (sebelum ni Twilight New Saga n New Moon).

Sapa suke citer ni?

6 comments:

  1. wahh...
    best nyyyaaa...
    nk ikott!!~

    huhuhu..

    Congrate ^__^

    ReplyDelete
  2. heheeh..bestkan..nnt saya wat review citer dia..kasi xsuspen lgik..

    ReplyDelete
  3. wah..tahniah..! suke bile kwn2 suker..

    ReplyDelete
  4. wah..roce-toce ummi sofiyyahhh...hehehe awk pun suke sbb dh menang adiah dr saya..semak keputusan yek

    ReplyDelete
  5. wah! tahniah, kak aida! :)
    inilah balasan utk kak aida yg suka memberi org hadiah. hehe.
    tengok, sekarang kak aida pula yg dpt hadiah!
    selamat menonton yeah! arol tak minat twillight.

    ReplyDelete