Monday, June 28, 2010

Watch-Out Winners!!

Ok winners kepada June 2010 GiveAway, nntkan kedatangan hadiah masing2 di pintu dlm minggu ini...ni nk bg sket sneak preview adiahnyer... Jeng..jeng..jeng..

p/s: kalo baik hati, wat la entri adiah ni nnt ek..bukak slow2..amik gambo..experience the moment..sbb saya suke perasaan buka adiah..sbb rase berdebo2...ekekeke

Ni telah dibungkus ..n siap nk pos..

Yg ni blum bungkus lg..petang smlm br dpt siapkan semer2..BZ BANGET!!

Utk Pemenang Utama

Pemenang Kategori Khas.. 

Ini la dia adiahnyer...adiah yg utama semer dh taukan...
Yang kategori khas tu menang MINI PLUSHIES..saiz kecik la...
Masih menggerunkan walaupun tecik!

10 comments:

  1. salam,

    “Nak, nak, saya nak sweet petal hair clip tu sebab comel sangat dan nak pakaikan kat rambut Sofiyyah biar org sumer tanya beli kat mana…”

    Tq

    ReplyDelete
  2. ekekeeke....sabau-sabau..sbb saya guna pos biasa..ehehehe..bg tertunggu-tunggu sket..ekekeke

    ReplyDelete
  3. tunggu.... pemenang je la tunggu

    ReplyDelete
  4. adiah cik firus atas skali tu...
    x sabau ler

    ReplyDelete
  5. izzatul pun bleh join permainan..kalo xnk..1st julai ada giveaway...blessing month..

    Firus, tunggu yek...n masuk ah game bru tu mana tau bertuah lg ;)

    ReplyDelete
  6. wah! hadiah-hadiah.
    tak sabar rasanya.
    hehe. :)

    ReplyDelete
  7. Bestkan..dpt adiah....ehehehe..(mentangla dlm bulan Jun ni saya dpt 2 adiah dr Cik Somi..keh keh keh..)

    ReplyDelete
  8. adiah YADAM baru sampai ari ni

    meh baca entry ni

    http://sulianilife.blogspot.com/2010/07/hadiah-dari-aidas-creation-dah-sampai.html

    ReplyDelete
  9. adiah firus da smpai..
    lupe nk gtau

    ReplyDelete